,Vennskap,Minner og Kjærlighet

Egne ord, egne erfaringer og mitt eget innlegg.
Beklager for det førige, som jeg har lånt av Sara, men hadde virkelig ikke vært noe anderledes om jeg hadde fortalt det, for vi gikk gjennom det samme, sammen.

Uansett, her er det positive innlegget med det fine vi har opplevd.
Vel framme, etter en forferdelig dårlig landing av flyet, og stress på flyplassen, kom vi endelig fram på hotellet. I det vi gikk ut av taxi'n bynte gutta å plystre, og ratt hadde vi fått oss noen nye venner. Helt ærlig, jeg tror ikke det var noen eldre folk på hotellet vårt, kun ungdommer, fra alle slags verdensdeler, ihvertfall England.

Kunne ikke akkurat klage over utsikten, ihvertfal! Stranda var type 100 meter unna, setrum type 200 meter, så ja, vi bodde ganske så sentralt. Eneste negative var at Mcdonals var rett utenfor hotellet, så dere kan tenke dere hvor VI spiste nattmaten vår! Nam Nam, og savn.

Powernapp om dagen ble til et vane, og godt var det, så energien kom på plass! Her ser dere hvordan rommet vårt så ut(ikke bry dere om rotet, vi er jenter).

Allerede fra dag en,fikk vi oss nye venner, og skapte mange fine minner.

Jeg har mange bilder, men det vil komme i et eget bilde innlegg.
I Magaluf var det fest 24/7, derfor ble det lite søvn på oss alle. Det var flere skandinaviske pubber, der vi alle samlet oss på kvelden og ble kjent med nye mennesker. Hele turen har vært som en russetreff, bare med mange flere mennesker og forskjellige alderstyper. Om du var 14 eller 30, var du godkjent.

En annen ting jeg er veldig veldig glad for er: JEG HAR BLITT BRUN! dere aner ikke hvor mye jeg gruet meg til det, jeg trodde jeg hadde mistet pingmentene mine, og aldri ville bli brun igjen, nå blir jeg kalt for neger, og jeg elsker det! Heldigvis flasser ikke jeg enda, og skal ta godt vare på fargen fra nå av. Jeg kunne blitt brunere enn det jeg er, i og med jeg har vært i Frankrike også(innlegg kommer), men jeg satt mest i skyggen i Spania, for jeg ble så kvalm av solen.

Vi var 5 jenter på tur, og kom levene hjemme, hvem skulle trodd det. Henriette var den jenten jeg ikke kjente før vi reiste, men etter 10 dager sammen, har hun blitt en del av meg, og vi skal faktisk på sausanking, siden henne har sauer, og jeg er totaly in love med sauer + at jeg aldri har tatt på en sau. "jenta som hjelper meg med å stryke ting fra Før jeg dør lista"

Ah, det er mye mer, men det kommer i neste innlegg!

Politiavhør,sykehus,tåregass og slåsskamp

Magaluf med andre ord. Dette er innlegg om det negative vi har gått gjennom i Magaluf, men samtidig morsomt å tenke på nå.  Altså, det er ikke sånn at alle opplever dette, og det er noe som skjer hver dag! Jeg skal såklart tilbake dit igjen, uten tvil.

Vi fikk virkelig opplevd Magaluf på både godt og vondt, crazy sted, så here it goes det vonde innlegget.

Slik så det ut hver dag etter stranda, av og til var vi fem i sengen, tok en powernapp så var energien på plass igjen.

1. Katrine mistet mobilen sin på stranda første kvelden og tok med min, siden hun ikke klarte å sovne uten tlf. Panikken vokste hos meg, siden jeg ikke viste hvor min var, og jeg uten tlf! Verste kvelden jeg har hatt. Neste morgen ble vi vekket av politiet som sa hun kunne hente den på stasjonen. Hun reiste ned dit med Lene, og fikk spørsmålet "Når fant du ut at den var stjålet?" Når Katrine forklarte at den absolutt ikke ble stjålet, men glemt igjen på stranda forklarte politiet at da har altså Katrine glemt igjen mobilen sin, av alle personer som kunne tatt den, var det en fyr som politiet helt random stoppet å spurte om ID-sjekk på, og det var akkurat i det Lene ringte Katrine, slik at politiet fikk øye på tlf og forsto det ikke var hans.. FLAKS! Henne fikk tlf igjen, og jeg fikk min,SMILE!

2. Nede i Magaluf er det såkalte Negerhorer(Beklager utrykket, men det var det de ble kalt), som går rundt om natten og venter på gutter som går alene. Deretter grabber de ned i lommene til guttene og gnir på utstyret, mens de stjeler gutten for alt han har. Vi opplevde å se dette live, da vi gikk rett bak 2 gutter. Vi så med våre egne øyne at hun stjal han for penger, og Lene skrek "Check your pockets".... Kanskje ikke det smarteste, for sekundet etter, slo den mørke damen til Lene... Noen sekunder etter der igjen, sto vi plutselig fire av oss, mot fire av dem og begynte skulle bråke... Sara var en av de som sto laaangt bak og sa "slutt a"..haha...mens jeg og resten av jentene ble hissige og klare for kamp. Det gikk heldigvis bra, vi gikk unna...

3. En av de siste dagene opplevde vi tåregass. Det første vi merket når vi gikk nedover langs bargaten, var at det var unormalt mye spy på bakken.. Folk holdte seg rundt munnen og panikken var i hver og en sine øyer. Plutselig kjente jeg at det svei i øyene og nese kanalene, kjente blodet komme.(Veldig følsom i nesen av meg selv ) Mange ungdommer  lå flate på bakken rundt oss. "LØP" skrek Henriette i det vi forsto hva som foregikk...  Det var en skikkelig guffen opplevelse, og mange holdt på å svime av, ihvertfall Sara.  Heldigvis var Henriette fornuftig og forsto hva det var og ba oss løpe, hvis ikke kunne det gått andre baner.. Det hadde vist vært slåsskamp, og politiet brukte det som "stoppemiddel".

4. På den 8. dagen var Lene max uheldig. Hun klarte å tryne på hotellrommet vårt på dagtid, og landet med kneet først. Jeg og Sara var med henne på tiden, og seriøst.. Hele kneskålen var på siden, og så bare ekkelt ut, skjønte med en gang vi måtte ha hjelp. Vi fikk tak i hjelp, og hun ble fraktet med ambulanse til sykehuset der hun ble gipset fra topp til tå :/ Usj.. Heldigvis ikke noe brudd tror vi, men hun skal på røntgen hos norske leger og sjekke det bedre.

5. Det siste er ikke så ille, men jeg har fått et eller annen allergi for noe. Tungen ble hovnet opp, rød og fikk røde prikker på det, samme på hendene og brystkassa. Det går bedre nå, men det svir fremdeles på tunga:(

Så da fikk dere et lite innblikk isåfall, av ett stykk crazy tur! Hva tenker dere?

"Innlegg tatt av Sara, sjekk bloggen hennes: saracareface.blogg.no

Tilbake til Norge

Nå er selve bloggeren hjem igjen, forlovet, brun og sliten.
Hva jeg har gjort siden jeg kom hjem? SOVET. Jeg telte faktisk timene jeg har sovet mens jeg har vært i Spania med jentene. På 12 dager ble det rundt 31 timer..Det er nå ikke særlig mye.

Det er godt å være hjemme igjen, men trist også. Heldigvis med sol, ellers hadde jeg bare vært deppa. Må innrømme jeg har savnet å sette meg ned på pc'en og kunne skrive et innlegg. Regnet egentlig med at det var nett på hotellet, så både jeg og Sara kunne blogge og oppdatere dere, men neida, det koster en del penger og ikke bare det, men treig var den også.

Dere har vært søte da, og har ikke forlatet meg, og merket at både jeg og dere har savnet hverandre, hihi!

Men nå er jeg tilbake, og blogging blir det, selv om det venter en del jobb på meg. Jeg har masse å fortelle dere, mange bilder. Kort fortalt, på 11 dager har jeg opplevd alt fra politiavhør, sykehusbesøk, ambulanse, krangling med negerhorer, tåregass, you name it. Mye fint ble det også daaa:)

Det kommer, jeg lover! Nå skal jeg på jobb i noen få timer!

Love uuuuu<3

Siste dag i Antibes

Hei søteste lesere!
Selv lite blogging, så har dere vært innom og kommentert! Holly Jesus, dere er skjønne!

Da er siste dagen i Antibes annkommet, og noen tårer i øyekroken er det dessverre!
Jeg har hatt en kjempe fantastisk ferie her, blitt kjent med utrolig mange fine  mennesker, kulturen dems, maten dems, alt var bare så bra! Trist å reise.
Turen går nå videre til Nederland igjen, i to dager, så hjem igjen, men så går turen dagen etter at jeg er hjemme til Magaluf med jentene mine!

Håper dere har fremdeles en fin sommer, og koser dere alle sammen!

Wow, bikini bilde! Japp, kjør på med drittkommentarer! :) love it.

LML

Som i love my life!!:)
Jeg lever folkens, og føler livet er perfekt nå, at jeg er i paradise!
Finner ikke noe negativt her, alt er bra! Fine mennesker, god mat og drikke, herlig vær og temperatur, både ute og i havet!
Det kjipe er å ikke ha nett, men men....
Fargen på bleik kroppen min har bynt å komme litt, men jeg har tross alt 6 dager igjen, og rett etter den turen her skal jeg til magaluf!:)

Hvordan går det med dere hjemme?:)

-IsabelleBeatrice

» ALL KOPIERING ER FORBUDT © 2010 ISABELLE BEATRICE »
Les mer i arkivet » Januar 2013 » Desember 2012 » November 2012
Designet er laget av: 2010 © 2011 mmaddis

Isabelle Beatrice,,
familie. venner. dans. fest. sommer