,Vennskap,Minner og Kjrlighet

Egne ord, egne erfaringer og mitt eget innlegg.
Beklager for det frige, som jeg har lnt av Sara, men hadde virkelig ikke vrt noe anderledes om jeg hadde fortalt det, for vi gikk gjennom det samme, sammen.

Uansett, her er det positive innlegget med det fine vi har opplevd.
Vel framme, etter en forferdelig drlig landing av flyet, og stress p flyplassen, kom vi endelig fram p hotellet. I det vi gikk ut av taxi'n bynte gutta plystre, og ratt hadde vi ftt oss noen nye venner. Helt rlig, jeg tror ikke det var noen eldre folk p hotellet vrt, kun ungdommer, fra alle slags verdensdeler, ihvertfall England.

Kunne ikke akkurat klage over utsikten, ihvertfal! Stranda var type 100 meter unna, setrum type 200 meter, s ja, vi bodde ganske s sentralt. Eneste negative var at Mcdonals var rett utenfor hotellet, s dere kan tenke dere hvor VI spiste nattmaten vr! Nam Nam, og savn.

Powernapp om dagen ble til et vane, og godt var det, s energien kom p plass! Her ser dere hvordan rommet vrt s ut(ikke bry dere om rotet, vi er jenter).

Allerede fra dag en,fikk vi oss nye venner, og skapte mange fine minner.

Jeg har mange bilder, men det vil komme i et eget bilde innlegg.
I Magaluf var det fest 24/7, derfor ble det lite svn p oss alle. Det var flere skandinaviske pubber, der vi alle samlet oss p kvelden og ble kjent med nye mennesker. Hele turen har vrt som en russetreff, bare med mange flere mennesker og forskjellige alderstyper. Om du var 14 eller 30, var du godkjent.

En annen ting jeg er veldig veldig glad for er: JEG HAR BLITT BRUN! dere aner ikke hvor mye jeg gruet meg til det, jeg trodde jeg hadde mistet pingmentene mine, og aldri ville bli brun igjen, n blir jeg kalt for neger, og jeg elsker det! Heldigvis flasser ikke jeg enda, og skal ta godt vare p fargen fra n av. Jeg kunne blitt brunere enn det jeg er, i og med jeg har vrt i Frankrike ogs(innlegg kommer), men jeg satt mest i skyggen i Spania, for jeg ble s kvalm av solen.

Vi var 5 jenter p tur, og kom levene hjemme, hvem skulle trodd det. Henriette var den jenten jeg ikke kjente fr vi reiste, men etter 10 dager sammen, har hun blitt en del av meg, og vi skal faktisk p sausanking, siden henne har sauer, og jeg er totaly in love med sauer + at jeg aldri har tatt p en sau. "jenta som hjelper meg med stryke ting fra Fr jeg dr lista"

Ah, det er mye mer, men det kommer i neste innlegg!

Politiavhr,sykehus,tregass og slsskamp

Magaluf med andre ord. Dette er innlegg om det negative vi har gtt gjennom i Magaluf, men samtidig morsomt tenke p n. Alts, det er ikke snn at alle opplever dette, og det er noe som skjer hver dag! Jeg skal sklart tilbake dit igjen, uten tvil.

Vi fikk virkelig opplevd Magaluf p bde godt og vondt, crazy sted, s here it goes det vonde innlegget.

Slik s det ut hver dag etter stranda, av og til var vi fem i sengen, tok en powernapp s var energien p plass igjen.

1. Katrine mistet mobilen sin p stranda frste kvelden og tok med min, siden hun ikke klarte sovne uten tlf. Panikken vokste hos meg, siden jeg ikke viste hvor min var, og jeg uten tlf! Verste kvelden jeg har hatt. Neste morgen ble vi vekket av politiet som sa hun kunne hente den p stasjonen. Hun reiste ned dit med Lene, og fikk sprsmlet "Nr fant du ut at den var stjlet?" Nr Katrine forklarte at den absolutt ikke ble stjlet, men glemt igjen p stranda forklarte politiet at da har alts Katrine glemt igjen mobilen sin, av alle personer som kunne tatt den, var det en fyr som politiet helt random stoppet spurte om ID-sjekk p, og det var akkurat i det Lene ringte Katrine, slik at politiet fikk ye p tlf og forsto det ikke var hans.. FLAKS! Henne fikk tlf igjen, og jeg fikk min,SMILE!

2. Nede i Magaluf er det skalte Negerhorer(Beklager utrykket, men det var det de ble kalt), som gr rundt om natten og venter p gutter som gr alene. Deretter grabber de ned i lommene til guttene og gnir p utstyret, mens de stjeler gutten for alt han har. Vi opplevde se dette live, da vi gikk rett bak 2 gutter. Vi s med vre egne yne at hun stjal han for penger, og Lene skrek "Check your pockets".... Kanskje ikke det smarteste, for sekundet etter, slo den mrke damen til Lene... Noen sekunder etter der igjen, sto vi plutselig fire av oss, mot fire av dem og begynte skulle brke... Sara var en av de som sto laaangt bak og sa "slutt a"..haha...mens jeg og resten av jentene ble hissige og klare for kamp. Det gikk heldigvis bra, vi gikk unna...

3. En av de siste dagene opplevde vi tregass. Det frste vi merket nr vi gikk nedover langs bargaten, var at det var unormalt mye spy p bakken.. Folk holdte seg rundt munnen og panikken var i hver og en sine yer. Plutselig kjente jeg at det svei i yene og nese kanalene, kjente blodet komme.(Veldig flsom i nesen av meg selv ) Mange ungdommer l flate p bakken rundt oss. "LP" skrek Henriette i det vi forsto hva som foregikk... Det var en skikkelig guffen opplevelse, og mange holdt p svime av, ihvertfall Sara. Heldigvis var Henriette fornuftig og forsto hva det var og ba oss lpe, hvis ikke kunne det gtt andre baner.. Det hadde vist vrt slsskamp, og politiet brukte det som "stoppemiddel".

4. P den 8. dagen var Lene max uheldig. Hun klarte tryne p hotellrommet vrt p dagtid, og landet med kneet frst. Jeg og Sara var med henne p tiden, og serist.. Hele knesklen var p siden, og s bare ekkelt ut, skjnte med en gang vi mtte ha hjelp. Vi fikk tak i hjelp, og hun ble fraktet med ambulanse til sykehuset der hun ble gipset fra topp til t :/ Usj.. Heldigvis ikke noe brudd tror vi, men hun skal p rntgen hos norske leger og sjekke det bedre.

5. Det siste er ikke s ille, men jeg har ftt et eller annen allergi for noe. Tungen ble hovnet opp, rd og fikk rde prikker p det, samme p hendene og brystkassa. Det gr bedre n, men det svir fremdeles p tunga:(

S da fikk dere et lite innblikk isfall, av ett stykk crazy tur! Hva tenker dere?

"Innlegg tatt av Sara, sjekk bloggen hennes: saracareface.blogg.no

Tilbake til Norge

N er selve bloggeren hjem igjen, forlovet, brun og sliten.
Hva jeg har gjort siden jeg kom hjem? SOVET. Jeg telte faktisk timene jeg har sovet mens jeg har vrt i Spania med jentene. P 12 dager ble det rundt 31 timer..Det er n ikke srlig mye.

Det er godt vre hjemme igjen, men trist ogs. Heldigvis med sol, ellers hadde jeg bare vrt deppa. M innrmme jeg har savnet sette meg ned p pc'en og kunne skrive et innlegg. Regnet egentlig med at det var nett p hotellet, s bde jeg og Sara kunne blogge og oppdatere dere, men neida, det koster en del penger og ikke bare det, men treig var den ogs.

Dere har vrt ste da, og har ikke forlatet meg, og merket at bde jeg og dere har savnet hverandre, hihi!

Men n er jeg tilbake, og blogging blir det, selv om det venter en del jobb p meg. Jeg har masse fortelle dere, mange bilder. Kort fortalt, p 11 dager har jeg opplevd alt fra politiavhr, sykehusbesk, ambulanse, krangling med negerhorer, tregass, you name it. Mye fint ble det ogs daaa:)

Det kommer, jeg lover! N skal jeg p jobb i noen f timer!

Love uuuuu<3

Siste dag i Antibes

Hei steste lesere!
Selv lite blogging, s har dere vrt innom og kommentert! Holly Jesus, dere er skjnne!

Da er siste dagen i Antibes annkommet, og noen trer i yekroken er det dessverre!
Jeg har hatt en kjempe fantastisk ferie her, blitt kjent med utrolig mange fine mennesker, kulturen dems, maten dems, alt var bare s bra! Trist reise.
Turen gr n videre til Nederland igjen, i to dager, s hjem igjen, men s gr turen dagen etter at jeg er hjemme til Magaluf med jentene mine!

Hper dere har fremdeles en fin sommer, og koser dere alle sammen!

Wow, bikini bilde! Japp, kjr p med drittkommentarer! :) love it.

LML

Som i love my life!!:)
Jeg lever folkens, og fler livet er perfekt n, at jeg er i paradise!
Finner ikke noe negativt her, alt er bra! Fine mennesker, god mat og drikke, herlig vr og temperatur, bde ute og i havet!
Det kjipe er ikke ha nett, men men....
Fargen p bleik kroppen min har bynt komme litt, men jeg har tross alt 6 dager igjen, og rett etter den turen her skal jeg til magaluf!:)

Hvordan gr det med dere hjemme?:)

ALL KOPIERING ER FORBUDT 2010 ISABELLE BEATRICE
Les mer i arkivet Januar 2013 Desember 2012 November 2012
Designet er laget av: 2010 2011 mmaddis

Isabelle Beatrice,,
familie. venner. dans. fest. sommer